Returnări și Schimburi

1. Va rugam sa ambalati toate produsele in ambalajul original. Produsele achizitionate ca set trebuie returnate impreuna, in set complet.
2. Completati formularul de retur care a fost atasat comenzii dumneavoastra.
3. Atasati o copie a bonului fiscal si specificati metoda preferata de rambursare: mandat postal sau transfer bancar.
4. Expediati coletul la adresa: Craiova, Dolj, Calea Bucuresti 325C, Unit 8.1
5. Dupa trimiterea coletului, va rugam sa ne anuntati printr-un e-mail la adresa online@medpal.ro.

La MedPal.ro ne dorim ca experienta ta de cumparare sa fie cat mai placuta. Daca, totusi, doresti sa returnezi un produs, te rugam sa consulti politica noastra de retur:

Reguli privind returnarea si schimbul produselor cu defecte descoperite:

1. Dreptul de retur

Conform OUG nr. 34/2014 privind protectia consumatorilor, poti returna produsele achizitionate in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fara a invoca un motiv si fara penalitati. Pentru a respecta termenul limita, este suficient sa trimiti notificarea privind exercitarea dreptului de retur inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

2. Conditiile de returnare

Pentru ca returul sa fie acceptat, produsul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
  • Sa fie in ambalajul original, cu toate accesoriile si etichetele intacte.
  • Sa nu prezinte urme de utilizare, montare sau deteriorare.
  • Produsele achizitionate ca seturi trebuie returnate complet (set intreg).
  • Produsele sigilate trebuie returnate sigilate (daca nu sunt exceptate).

Important: Nu aplicati etichete de curier sau banda adeziva direct pe ambalajul original al produsului.


3. Rambursarea banilor

Dupa receptionarea si verificarea produsului returnat, iti vom rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 zile calendaristice, folosind metoda de plata agreata.
In cazul in care produsul prezinta semne de utilizare sau deteriorare, ne rezervam dreptul de a refuza returul.

La livrare, verifica intotdeauna starea coletului. In caz de deteriorare vizibila a ambalajului, iti recomandam sa refuzi primirea coletului sau sa completezi un proces-verbal cu reprezentantul firmei de curierat.